Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

wahulu

Inget som ni borde veta egentligen Permalink0

Vad händer då fellows? Själv jäser man lite lätt efter julafton och dess mat, plus "lite rester" som har räckt i 5 dagar. Har även spenderat ca 3000 kr på Hanky Panky underkläder i brist på annat att göra, i olika omgångar då. Så slipper man få lika dåligt samvete. Har volymat upp läppen lite också... Har alltså inte gjort någon som helst nytta sen jag kom hem. Varit ute o härjat 2 gånger. Pallar verlkligen inte alkohol längre... Sitter o vaggar lite lätt till radion. När man har varit borta några månader så missar man en del "nya hits" som går på radion, så just nu är allt som spelas på radion nytt för mig, typ. Sitter o nynnar på låtar som alla har tröttnat på för länge sen. Så efter jag är. Ikväll ska jag middaga med fina vänner.

Btw, fin reklam jag gjorde för ett bantningskaffe va? Håller på o garvar ihjäl mig när jag ser mig själv i thailändska reklamer. Töntigare får man leta efter. Men när jag får betalt håller jag käften vill jag lova!
Till top