Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

hallofuckingween

Inget som ni borde veta egentligen Permalink0
Var på sista-minuten-shopping idag men det enda jag hittade var en sån där "högaffel" som djävulen har, fast med en stor, upplåsbar bajskorv på. En sån skulle jag vilja spetsa någon med, men jag fick såklart inte köpa den. Så nu sitter jag här med en klänning, lite vitt puder (ingen skillnad, jag är redan kritvit), svart läppstift och flera ton mascara. Att det ska vara så svårt för mig att klä ut mig. Hur jag än gör ser jag alltid ut som mig själv. Kommer ni ihåg när jag skulle föreställa en hora? Ja juste.


FÖRE:


EFTER:


Hmm, vad ska jag säga att jag är om någon frågar? Kanske ska dra fram
håret och vara Samara i The Ring. Den kan man ju inte misslyckas med.
Till top