Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

14:26

Glädje Permalink0

Har mamma hemma på besök, hon har varit i Asien och rest runt i typ tre
månader. På måndag ska hon tillbaka till Nice, där hon nu bor. Hon tycker
inte att mitt hem duger, så nu har hon styrt upp en extreme home makeover.
En rätt så trevlig karl var hemma hos oss idag för att kolla läget, och jag fick
peka ut allt som jag ville ha. Kommer bli scnhyggt, men det är svårare än man
tror det här med inredning. Och rätt så tråkigt om jag får säga det själv. Det
enda som är kul är typ, elektroniken? Älskar min nya TV och min kyl/frys med
is och vattenmaskin. Hehe... Kanske ska ta o visa lite bilder på mitt hem när
det är klart sen? Eller ha en fet inflyttningsfest? Ja!

Strax ska jag iväg på ett möte. Får se vad dom tycker, om jag fortfarande har
det i mig? Eller om jag fortfarande ens är sugen på att hålla på med sånt. Tycker
det är rätt fånigt.
Till top