Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

2010

Treasures from the past Permalink3
BANGKOK

Hade roliga kläder på mig.

Träffade min underbara vän Nina.

Rökte snygga cigg ;)

Och köpte en rosa Blackberry såklart!

PARIS

Med bästa Amanda!



Thailand, again!


Ett helt öde Sukhumvit (en av Bangkoks mest trafikerade vägar) under
"kriget".

Sönderbomat Siam Square. Roliga bilder, hehe...

NICE

Hos mamma o Stjärt.

Syster o hennes brillor signade High school musical.

IBIZA

Mellanlandade i Barcelona i 7 timmar. Åkte till Ramblan för att hälsa på
mina kycklingbebisar igen. Det var ett kärt återseende. Lite trångt tyckte
dom nog att det var, men annars mådde dom bra!

Pachade lite.

Jag o David Guetta...? höhö

Spanade in lite fina ställen.


Det var år 2010 det. Snart sticker jag till mitt älskade Thailand igen om jag
får som jag vill! Här kan man ju inte stanna. Gott nytt år på er!







#1 - - A:

De är inte kycklingar... De är ankungar!

#2 - - Sabina:

JA JUSTE! Hur kunde jag skriva fel?!

#3 - - Tomio:

we is gonna go crazay!

Till top