Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

18:07

Inget som ni borde veta egentligen Permalink8

Amen tja! Sitter här hemma o stretchar lite. Har jobbat hela veckan, typ
tolv timmar om dagen vilket har resulterat i att jag har fått leder som en
80-åring. Min älskade MacBook har äntligen blivit frisk o det tackar jag
gudarna för! Det enda som krävdes var att formatera om hårddisken, och
ja alla bilder o allt försvann men jag behöver inte slänga ut 10 laxar på en
ny bejbis så det är TYP rätt lugnt, försöker vara positiv. Ska köpa en extern
hårddisk också som backup. En sån borde alla ha!

Nu ska jag rensa kläder, har typ ett ton som jag behöver bli av med! Känns
rätt illa att typ 50% av alla kläder har prislappen kvar...
#1 - - Anonym:

starta bloppis! :P

#2 - - Linn:

Ge allt till mig! Tänk på att jag ska bli fattig student!

#3 - - Anonym:

Ska dra och käka glass i regnet. Är du på?

#4 - - Sabina:

Ja LÄTT!

#5 - - Anonym:

#6 - - Anonym:

Dåligt att inte dyka upp. Vad ska jag göra med den blöta glassen?

#7 - - Anonym:

Stoppa den i frysen så blir det en ny glass :D

#8 - - Anonym:

Gillar ditt sätt att tänka. Funkar det bara med blöt glass eller annat också?

Till top