Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

ensamhet

Inget som ni borde veta egentligen Permalink0
Sitter ensam hemma, inga lampor är tända och det är helt knäpptyst. Så. Jävla. Skönt. Jag har aldrig varit den som har uppskattat ensamhet, men det känns som om jag behöver det allt mer nuförtiden. Det har hänt och det händer så mycket i mitt liv, och jag hinner aldrig riktigt reflektera över alla händelser som kommer och skakar om hela min tillvaro. Kärlek. Jobbiga situationer. Vad jag själv vill. Nya intryck. Det är så mycket som behöver tänkas igenom. Ibland känns allt bara som en stor sörja som jag lyckats fastna i. Jag älskar att göra det som faller mig in, men inte kniviga situationer som jag måste ta itu med utan att ens ha hunnit tänka igenom vad som har hänt. Komplicerat? Well, this is me.
Till top