Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

ey

Inget som ni borde veta egentligen Permalink1
Usch vad jag känner mig hängig och orkelös. Har känt mig såhär, plus febrig hela veckan. Not cool, måste ha med vädret att göra. Men illafall, i helgen är det halloween och jag har typ inget spikat. Finns massor att göra, men det känns inge kul om man inte går all in och kör på en rolig outfit, som typ en pumpa eller korv med bröd. Men ingen verkar nappa på mina idéer. WHY?! Har varit tokspeedad över halloween hela veckan, men det börjar avta nu. Kanske blir hemma o käkar godis istället?

På måndag börjar min nagelutbildning, ja alltså, jag ska bli proffessionell nagelterapeut! Toppenkuuuul... Sen har jag lite andra saker inbokade som en liten resa till Ibiza. Och JAG VET att festsäsongen är över där för länge sen, men jag ska faktiskt dit på en lugn semester. Så det så.

Tjing!
#1 - - A:

:O vad är det jag får höra?! Och jag kan va pumpa vilken dag som helst. Bara du syr en dräckt till mig!

Till top