Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

appears just like a dream to me

Inget som ni borde veta egentligen Permalink0
HEJ BLOGGEN OCH ALLA MINA 27 BLOGGLÄSARE!
Det var länge sen sist nu! Har haft mamma på besök så det kan väl bero på det, plus jobb, plus ett liv som jag försöker behålla. Har mycket på gång just nu, men ändå inte. Är lite kluven vad det gäller allt, önskar att jag hade någon som fattade beslut åt mig ibland. Kanske blir egen företagare inom kort. Men det är läskigt måste jag säga, även fast jag inte har något att oroa mig för så är det ett så pass stort steg att jag ibland tvekar över att ta det. Hm... Jag berättar om allt sen när allt är klappat och klart.


En jävligt sliten tjej från Collage i lördags. Var ute två dagar i rad förra
helgen och det märks mycket tydligt att det inte funkar för mig längre.
Jag börjar bli gammal, och fet om jag ska fortsätta i den här takten.
Denna helg blir vit och healthy. Vägrar bli spritfet!
Till top