Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

Who do you think you are? Some kind of superstar?

Inget som ni borde veta egentligen Permalink0

Har fått upp ögonen (öronen?) för Spice Girls igen. Dom är ju alldeles supertoppen! Kommer ihåg tiden då jag var helt frälst. Jag hade kläderna, filmerna, samlarkorten, CD-skivorna, dockorna, smyckena och kunde varenda danssteg (trodde jag då iaf). Vi hade ett par fina dagar tillsammans, jag och Spice Girls! Btw, kom o tänka på en person jag träffade på i fredags när jag var ute när jag hörde den här låten. Blev rejält trampad på om man säger så, men gjorde inte motstånd för att jag vet bättre, tydligen. Respekt, vad är det? Finns väl inte i din värld längre. Folk frågar varför jag bryr mig så mycket om någon som är uppe i det blå o svävar i sin egen värld. Jag bryr mig för att jag har ett hjärta, för att den personen har varit en del av mitt liv. Too bad you've lost yourself.


Det blev en jäkla runda i fredags. Jag och Amanda checkade in oss på varenda jävla ställe, som två riktiga nördar! Vi ska inte ha iPhones, haha.
Till top