Sabina Horgen

And I know its easy to say, but its harder to feel.

fat

Inget som ni borde veta egentligen Permalink0

Dags att börja bränna fett på riktigt nu. Fett som egentligen ska sitta på min kropp men som jag verkligen inte vill ha där. Det här är verkligen en livslång kamp som jag aldrig kommer att kunna ge upp och strunta i. Blir äcklad av daller. Jag vet jag är sjuk.


Sen har jag varit på ett mycket roligt möte angående denna maskin :) Vill så jäkla gärna ta in den på min salong, dock kostar den sjukt mycket i månaden, men det tjänar man lätt igen på kort tid har jag hört. Så vågar jag satsa...? Kul att suga fett på andra och verkligen se snabba resultat. Jag har fått testa två halvlånga behandlingar i två omgångar, alltså som en hel behandling, och jag förlorade 1,5-2 cm på varje lår varje gång. DEN NI! Man kan även använda den till ansiktet, för att öka collagenproduktion (för äldre personer då) och behandla dubbelhaka! JAG VILL VILL HA DEN!!!!!!! Jag ska ha den...
Till top